Deliberalizacija: kaip vėl tampama žmogumi - Про российскую либеральную тусовку

Anonimusas
| +1 -0 Autorius: Meshuga80
Šaltinis: http://oskolki-chesti.livejournal.com/756731.html
2015-07-03, skaitė 792
Pridėti naują straipsnį >

Nori prisidėti? Dalinkis straipsniu arba rašyk savo!

С разрешения meshuga80 продолжаю выкладывать ее тексты для группы.

Прочитав этот текст, я поняла, почему воспринимаю "пятую колонну" так резко, именно как врагов и предателей. Потому что я чувствую в них угрозу именно мне, моему счастью и благополучию. Я именно тот человек, который, по их мнению, не должен существовать, я - та страна, которую они ненавидят. Особенно мне нравится абзац о невозможности улучшать страну, которую ты ненавидишь. Я бы его дважды выделила, написала большими буквами. И мне хочется попросить всех этих радетелей - не нужно улучшать мою страну. Руки прочь.

Текст второй

Про российскую либеральную тусовку

Тезис - на этой войне либералы в России кончились. Остались какие-то клоуны, омерзительные, злобные и лицемерные. И, кстати, белоленточное движение тоже с большой вероятностью теперь совершенно маргинализируется (что жаль, нормальная либеральная оппозиция остро нужна, но увы. Эти не шмагли).

Я - на самом деле - более-менее из той же среды. У меня значительная часть знакомых и френдленты очень даже из белоленточников, и это, без иронии, замечательные и глубоко мною уважаемые люди. Но чем далее, тем более очевидно, что определенная часть их убеждений завела их в такую морально-этическую жопу, что ни в сказке сказать, ни пером описать.

Совесть нации примкнула к стороне, которая не просто жжет протестующих, а потом еще добивает раненых и шутит про сгоревших колорадов. Тех, кто бомбит Луганск и потом радостно смеется над тем, как умирает женщина с оторванными ногами, местная жительница, не боевик. Которые называют ее "самкой колорада". Господа, с совестью нации что-то не так. Мне не нужна такая совесть, спасибо. Меня не интересуют отсюда и насовсем моральные оценки этих людей. Они не имеют права судить меня, мой народ, тирана Путина, да хоть бомжа на Курском вокзале. Тем более они не имеют права судить крымчан, одесситов и дончан. Не после того, как они радостно приветствовали этот переворот и эту власть.

В какой-то момент этого конфликта Обама высказался про то, что Россия оказалась on the wrong side of the history. Эти слова очень применимы к тусовке эха мск, сноба, кольты и прочая. Они заняли не ту сторону. В момент, когда присоединяли Крым, я очень сомневалась - хорошо ли это? Плохо ли? Спасли ли мы крымчан от экономической жопы или наоборот, создали им проблемы? Добровольно ли они присоединились, были ли фальсифицированы результаты референдума? Окончательно я поверила в то, что присоединение было добровольным, уже побывав там и увидев все своими глазами. Но вот когда наступил переломный момент - 2 мая, события в Одессе - и никто, НИКТО не написал из тех, кто ходил на марши за мир, что вообще-то жечь людей плохо, жечь людей за их убеждения - совсем плохо, радоваться этому - чудовищно. По какой-то причине присоединение Крыма, добровольное и бескровное - это ужасно, а массовые убийства совершенно не стоят упоминания. И тогда я поняла, что люди встали не на ту сторону - и, наверное, уже не видят в себе сил сказать, как одессит-майдановец Банча, что так нельзя. А ведь для этого не было необходимости целовать Путина в десны.

Еще принципиально важный момент, который я поняла. Люди, которые говорили "мы за мир" - оказались не за мир. Они, как и прочие, за то, чтобы в войне победила их сторона. Иначе они выходили бы за мир тогда, когда полилась настоящая кровь, а не слезы оскорбленного самолюбия от ухода Крыма. Но когда полилась кровь - это была кровь оппонентов (врагов)?, а когда умирает враг - это, наверное, хорошо и марш не требуется. В Одессе произошло подавление контрреволюционного мятежа, человеческие жертвы - это грустно, но неизбежно, такова жизнь, и, кстати, они сами себя сожгли. В Луганске живет быдло и люмпены, почему они сами не выгнали сепаратистов? Теперь пусть не жалуются, что их бомбят.

Эрго - за мир никого нет. Все за свою сторону, но некоторые пытаются внушить оппоненту, что они морально выше. Это не так.

Шок - лично для меня - был в том, что я изначально этому кругу симпатизировала, согласна с ними по многим вопросам, культурная общность, все дела. Но чуть ты вышел за рамки рукопожатного круга - а он узкий! - ты не человек. Ты быдло, колорад, ватник, раб, запутинец, житель Этой Проклятой Страны. Тебя могут жечь и бомбить более духовно возвышенные люди, во имя свободы, например, украинской нации. Тааак интересно читать про права человека, про свободы человека, про достоинство человека - а потом внезапно осознать, что понятие "человек" относится к некому узкому кругу "неполживых и рукопожатных", и ты в него с большой вероятностью не входишь.

В начале этой всей истории Ольга Бакушинская сделала пафосное заявление - мол, вот теперь мы видим, кто человек, а кто фубля (кто радикально против присоединения Крыма - тот человек, понятное дело). Икается ли ей теперь, когда нечеловеков физически уничтожают - мирных нечеловеков? По причине того, что они не человеки, а колорады? Да нихрена. Это непрошибаемая позиция. Они продолжат делить всех на узкий круг прекрасных себя и орды орков. Джентльмен заканчивается даже не за Суэцким каналом, а прямо за пределами френдленты.

А как же "запутинцы" и многие из "патриотов", как же российские СМИ, там же тоже ложь и пропаганда? Ну да, там тоже. И "задушенная беременная", и прочее давление на эмоции. Но для меня то, что врет "та сторона" - совершенно не новость. Новость для меня в том, что эта сторона не лучше ни на миллиметр, а в свете произошедших событий, пожалуй, хуже - потому что лицемернее, и потому что поддерживает откровенных, повторяюсь, людоедов. А также потому, что, по идее, хороший уровень интеллекта и образования предъявляет к ним некие требования, которые к Свете из Иванова предъявлять нелепо. И уж тем более господа антисоветчики могли бы провести некие аналогии с 17 годом и задуматься о перспективах Украины. Вместо этого они скакали, идиоты, и поддерживали украинцев в их смертельно опасных иллюзиях.

Кстати, к слову о том, что "в России есть фашизм" - да конечно, есть, вот, например, типичный образец. Вам там прямо все расскажут, и про генетическую неполноценность в том числе. Про таинственный европейский код (меня тошнит, простите), про потомков убийц и стукачей. Короче - ну ватники же, колорады, быдло. Господь, жги.

Давайте прямо. У этих людей конфликт не с Путиным. У них конфликт с Россией и ее народом. Им отвратительно все, что здесь есть, и почти все, кто здесь живут. Это их право - кому арбуз, кому свиной хрящик. Но невозможно быть совестью того, кого ты ненавидишь. Невозможно улучшать страну, которая тебе отвратительна. Это как воспитывать ребенка, который каждый день, каждую минуту внушает тебе омерзение - это калечит и тебя, и ребенка. Впрочем, народ России не ребенок.

Я поддерживаю многие идеи, которые поддерживает эта тусовка. например, те же права геев. Но если речь идет о выборе между правом на жизнь ватников и колорадов и правом геев жениться - меня больше беспокоит право на жизнь. Поэтому между гомофобом и людоедом я предпочту гомофоба.

Сейчас они думают, что люди отворачиваются от них из-за пропаганды. Но тут как и с украинцами - никакая сурковская или киселевская пропаганда не сработает лучше, чем их собственные слова или же молчание. Я не смотрю телевизор, я не симпатизировала Путину и не голосовала за него - я, фактически, иду от противного. С кем я? Ну уж точно не с этими, они людоеды, да еще и лицемеры. Выбираем из оставшихся.

А еще я ретроспективно переоцениваю многие вещи. Я ведь многое в той же либеральной прессе принимала на веру. А нынешние события показывают, что они совершенно не стесняются врать. Интересно, где еще они врали? А точно ли на Поклонную гору сгоняли бюджетников? Из моих знакомых там был один человек и не за деньги. Из моих знакомых бюджетников никого туда не сгоняли. А так ли плохи все те плохие законы и инициативы, которые они критиковали? Может, картина немного сложнее?

А Навальный, Гапон наш, "бараны ебаные в рот" (цитата), упорно пытавшийся раскачать народ на противостояние с милицией? А узники 6 мая, которые в ОМОН кидались асфальтом? Они хотели, чтобы все вот это кончилось ТАК? Путина надо скинуть любой ценой, несмотря на то, что он законно избран, и несмотря на то, что это может кончиться гражданской войной и большой кровью (если что - у нас будет куда страшнее, чем в Украине)?

А, и, конечно, "просвещенный запад" и его "свободная пресса" тоже показали, почем оно. Когда Янык разогнал демонстрацию и студентов побили - это ужас, кошмар, тирания. Когда десятки и сотни мирных людей погибают за свои убеждения или просто за то, что не там стояли, от рук "борцов за свободу" и "молодой демократии" - это совершенно нормально. Элемент юмора во все это вносит эпическая дура Псаки, но вообще-то не смешно, конечно.

Уфф. Я сказала. Со 2 мая для меня в России либералов нет.

(с) meshuga80

Įvertink straipsnį: +1 -0
Pridėti naują straipsnį >

Nori prisidėti? Dalinkis straipsniu arba rašyk savo!


VISI STRAIPSNIAI LIETUVA PASAULIS KAIMYNAI SMAGUMAI


Komentarai


Naujausi 15 straipsnių

6 | 2017-08-23 | Pasaulis | +0 -0
Algimantas Lebionka
Serebrenikovo teatras, „neliečiamųjų“ reikalas. Esmė ne koks jis režisierius, o jo sukurta valdiškų pinigų vogimo schema. Romos popiežius ir tolerancijos triumfas. Galima būtų patikėti popiežiaus Pranciškaus nuoširdumu, jeigu Donecko morge jis nuplautų kūnus žmonių, kuriuos užmušė katalikai-unitai. Trampas plečia karinį kontingentą Afganistane. Po Talibano neįmanoma buvo gyvenimo Afganistane padaryti blogesniu, bet amerikiečiams tai pavyko. Trampui vertėtų atstatyti ten monarchiją. Skaityti toliau...
4 | 2017-08-23 | Kaimynai | +0 -0
Algimantas Lebionka
Teroro aktai Europoje įtikino Varšuvą, kad atsisakydama priimti imigrantus ji elgiasi teisingai, pasakė Lenkijos Nacionalinio saugumo biuro šefas Pavel Soloch, rašo austrų Krone. Lenkijos televizijos eteryje jis pasakė (Krone cituoja RIA novosti): „Iš paskutinių teroro aktų mes įsitikiname, kad ten, kur yra didelis musulmonų susitelkimas, kurie labai silpnai integruojasi – o Katalonijoje apie milijoną musulmonų – tai yra natūrali bazė teroristams“. Vien tik Cambrilse, kur sprogo sprogmenis gaminusi laboratorija ir buvo sušaudyti teroristai po teroro akto, gyvena beveik pusė milijono musulmonų. Skaityti toliau...
4 | 2017-08-23 | Lietuva | +0 -0
Algimantas Lebionka
Pamenu, pirmame kurse versdavo mokytis marksizmo-leninizmo, per prievartą. Ką per prievartą išmoksi, ne daug ką ir išmokau, bet prisimenu, kad V.Leninas kažką kalbėjo apie „kaimo idiotizmą“. Kai į valdžią Lietuvoje atėjo valstiečiai, aš supratau, kas tas „kaimo idiotizmas“. „Kaimo idiotizmas“ - tai valstiečių ir žaliųjų partija valdžioje. Ir nieko baisesnio už tą kaimo idiotizmą, o tiksliau kaimo buožių idiotizmą, būti negali. Visas kaimo idiotizmas prasidėjo nuo neištesėto vyriausio jų buožės-Karbauskio pažado visus Lietuvos vaikelius aprengti tautinėmis sermėgomis. Skaityti toliau...
6 | 2017-08-23 | Kaimynai | +1 -0
Algimantas Lebionka
Merkel tęsia rinkiminį vojažą po Vokietiją, ir pasirodo, kad ji neturi tokio žmonių palaikymo, kokį vaizduoja media-baronams priklausanti MIP. Net labiausiai liberastų nuzombintuose Vokietijos vakaruose, kur vakar lankėsi Vokietijos kanclerė Angela Merkel, ji sulaukia gyventojų pykčio dėl besitęsiančio pabėgėlių chaoso ir buvo jų nušvilpta. „Vakar vakare būnant ramioje Vakarų Vokietijos Bergisch-Gladbach miesto Konrad-Adenauer-aikštėje galėjai pagalvoti, kad patekai į Saksonijos Šveicariją“, - rašoma Pi-news. Skaityti toliau...
5 | 2017-08-23 | Kaimynai | +1 -0
Algimantas Lebionka
Šimtai tūkstančių į Vokietiją atvykusių pabėgėlių ir migrantų neturi mokyklinio išsilavinimo. Jie turi tik nežymius šansus dalyvauti darbo rinkoje, apie tai rugpjūčio 21 dieną informavo didžiausias Vokietijos dienraštis Bild. Priklausomai nuo kilmės šalies, iki 2/3 jų neturi išsilavinimo arba turi menką išsilavinimą. Tokie Federalinio profesinio švietimo instituto (BIBB) duomenys. BIBB duomenimis, 69 procentai pabėgėlių tėvynėje neturėjo profesinio išsilavinimo. Tik 13 procentų iš 2015 ir 2016 metais atvykusių pabėgėlių užsiima darbine veikla. Skaityti toliau...
233 | 2017-08-22 | Pasaulis | +8 -1
Blogeris Zeppelinusas
Yra dalykų, kuriuos šiais laikais verta žinoti. Ir geriau ne iš atpasakojimų, bet iš šaltinių lūpų. Pavyzdžiui, mūsų spauda labai jautriai ir užjaučiamai rašo apie ekstremistinės JAV negrų organizacijos Black Lives Matter veiksmus. Mat pastarieji, anot, mūsų žurnaliūgėlių bei tolerantiškų organizacijų atstovų, yra kovotojai su rasizmu bei baltųjų viršenybe aka suprematizmu. Skaityti toliau...
261 | 2017-08-22 | Pasaulis | +8 -0
Algimantas Lebionka
Sekančią dieną po po Barselonos teroro akto, per kurį žuvo 14 žmonių, virš 100 buvo sužeista, JAV portale Gatestoneinstitute.org buvo paskelbtas Giulio Meotti straipsnis „Musulmonai sako Europai: vieną dieną visa tai bus mūsų.“ Žemiau pateikiu jo referatą. https://www.gatestoneinstitute.org/10748/europe-muslims-demography Strasbūro archivyskuo žodžiais, musulmonai labai gerai žino, kad šiandien jų vislumas toks, kad vieną dieną visa Europa bus jų. Skaityti toliau...
56 | 2017-08-22 | Pasaulis | +3 -0
Algimantas Lebionka
NATO kariuomenės vadas generolas Philip Breedlove, yra įsitikinęs: pabėgėliai iš Artimųjų Rytų ir Šiaurės Afrikos yra „užmaskuotas teroristų ir nusikaltėlių judėjimas“. Tai jis pasakė Amerikos senato gynybos komitete. Jo žodžiais, Islamo valstybės (IV) teritorinė milicija maskuojasi pabėgėliais ir „plinta kaip vėžys“. Jų nariai rinksis mažiausią pasipriešinimą ir prasiskverbimo į Europą ir JAV kelią. Generolas nurodė, kad pastaruoju metu Rusija prieš IV naudoja sunkiuosius bombonešius ir „problema žymiai paaštrėjo. Skaityti toliau...
64 | 2017-08-22 | Lietuva | +1 -0
Algimantas Lebionka
Sako, Lietuvos kariuomenė dabar užsiims kova su terorizmu. Teisingai, jei yra teroristai, kur nevėkšlos pabėgėliais vadina, o Grybauskaitė ir Skvernelis čion veža, vardijas reikia gi išmokti su jais ir kautis, gana su tai burliokais-maskoliais vajavoti. Be to, viskas labai logiška: išvyko milijonas gyventojų iš Lietuvėlės, išnešė kuo greičiau ir toliau „muilą“, tai ką čia ginti, nejau pensininkus-ubagus, kurių subinės nuogos? Pensininkus gi čia atvežti amerikonai pajėgs apginti. Skaityti toliau...
55 | 2017-08-22 | Pasaulis | +0 -0
Algimantas Lebionka
Nėra dienos, kad Šengeno zonoje nebūtų teroro atakos prieš jos gyventojus. Ši diena ne išimtis: teroro aktas Marselyje, kur vienas žmogus žuvo, po to, kai valandos bėgyje sunkvežimis užvažiavo ant dviejų autobusų stotelių. Tai įvyko šiandien, tarp 8.30 ir 9.30, 13-oje Marselio prefektūroje. Viso per šiuos metus jau įvyko 32 islamo teroristų išpuoliai prieš europiečius Šengeno zonoje. Barselonos teroristas, vairavęs furgoną, kurio užmušė 13 žmonių ir virš 100 sužeidė, ir kaip spėja Ispanijos policija, pabėgo per atviras Šengeno zonos sienas. Skaityti toliau...
38 | 2017-08-22 | Lietuva | +3 -0
Ekspertai.eu
Seimo pirmininkas V. Pranckietis (kairėje). Už violetinio stulpo dešinėje – dažnai su Rusija siejami konservatoriai. Konservatoriams suabejojus Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto (NSGK) pirmininko lojalumu Lietuvai, Seimo Pirmininkas Viktoras Pranckietis pranešė, kad abejoti žaliojo valstiečio lojalumu nereikėtų. „Nėra pagrindo abejoti Vytauto Bako lojalumu Lietuvai“, - informavo V. Pranckietis. Pasak Seimo pirmininko, „susipažinęs su Seimo narių Žygimanto Pavilionio ir Arvydo Anušausko kreipimusi dėl NSGK pirmininko V. Skaityti toliau...
57 | 2017-08-22 | Lietuva | +9 -0
Kibirkštis
Pirmadienį, rugpjūčio 21 d. Vilniuje, S. Daukanto aikštėje, prie Prezidentūros startavo neterminuota bado akcija, nukreipta prieš šalyje nusistovėjusį faktinį paprastų piliečių beteisiškumą, korumpuotos valdininkijos, oligarchų ir jiems tarnaujančios teisėsaugos struktūrų savivalę. Skaityti toliau...
186 | 2017-08-21 | Lietuva | +11 -0
Šturmuotojas
"Kai aš galvoju apie demografinius pokyčius, kurie šiuo metu vyksta Jungtinėse Valstijose, aš priminiau, kas nutiko Haityje šiek tiek daugiau nei prieš du šimtus metų Haitčio gyventojų istorija parodo kas gali atsititikti su Europą ir JAV. Hitleris buvo teisus sakydamas "Visos didžiosios senovės kultūros mirė tik dėl to, kad originaliai kurybingoji rasė išmirė nuo kraujo užnuodijimo. Skaityti toliau...
404 | 2017-08-21 | Lietuva | +4 -0
Vakarų ekspresas
„Pagal žalą alkoholis nė vienam narkotikui nenusileidžia. Gal negeneruoja tokios greitos priklausomybės, kaip, pavyzdžiui, uostomi narkotikai, bet pagal žalą organizmui niekam nenusileidžia. Dalis žmonių yra priklausomi nuo alkoholio, daliai tai yra tiesiog įprotis, kuris nėra tapęs žalingu. Bet faktas yra tas, kad įprotis niekam naudos neduoda, nėra jokio alkoholio kiekio, kurį būtų galima vartoti saugiai. Kad ir kiek mes jo vartotume, jis vis tiek daro žalą - daug vartojant daro didelę žalą ir labai greitai, mažiau vartojant daro mažesnę žalą ir ne taip greitai, bet saugaus kiekio nėra“, - kalbėjo V. Legkauskas. Skaityti toliau...
202 | 2017-08-21 | Lietuva | +8 -0
Blogeris Zeppelinusas
Skaitau po interneto platybes sklindančias dejones bei aimanas. Mūsų polonofilai raunasi plaukus ir cypiančiais balsais virkauja dėl nežinia kieno sudaužytos nelegalios lentelės lenku kalba, kurioje visiems pravažiuojantiems buvo išdidžiai pranešama, kad lenkų okupacijos metais Lietuvos miestelis Didžioji Riešė vadinosi Wielka Rzieszka ar kažkaip panašiai. Skaityti toliau...

Parodyti dar įrašų

Reklama

Paveiksliukai


Rėmėjas

Puslapis feisbuke

Dar komentarų

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Kiekvienas žmogus su čia pateikta informacija elgiasi savo nuožiūra.
Pradžia: 2014 rugpjūčio 18 | 1.367 | 441.851